cart_empty



Contact

KleineSchatten.nl
Gabriel Metsulaan 14
1816 EP  Alkmaar
KvK 51131005
BTW: NL184622074B01
Veelgestelde vragen
Staat jouw vraag hier niet bij?
Stuur dan een e-mail met je vraag naar: info@kleineschatten.nl  

 
Wat zijn de verzendkosten incl btw binnen Nederland via TNT post ?
De verzendkosten* zijn als volgt:
Pakketten tot 10 kg
euro 8,17 ( 6,75 + 21% btw )                        
Pakketten tussen 10-30 kg
euro 14,76
Onder Rembours, pakket tot 10 kg**
euro 19,36                                  
Onder Rembours, pakket tussen 10-30 kg**
euro 24,20
 
De geschatte levertijd binnen Nederland van pakketten tot 10 kg via TNT post zal
ongeveer 1 - 3 werkdagen zijn.
 
*) Bij bestellingen binnen Nederland boven € 75,00 betaalt u géén verzendkosten.
**) Bestellingen buiten Nederland, zwaarder dan 30 kg, duurder dan € 1.000 of KidKraft producten kunnen niet onder rembours worden verzonden.
 
Wat zijn de verzendkosten voor België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italie, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk & Zweden?
De verzendkosten zijn als volgt:
Pakketten tussen 0-2 kg
euro 15,73                        
Pakketten tussen 2-5 kg euro 13,60
Pakketten tussen 5-10 kg euro 30,25
Pakketten tussen 10-20 kg euro 41,14
Pakketten tussen 20-30 kg
euro 49,00
 
Ik bestel iets kleins wat door de brievenbus past, toch moet ik € 8,17 aan verzendkosten betalen via TNT. Hoe komt dit?
Wij verzenden standaard onze bestellingen als pakketpost. Op deze manier krijgen wij een track-en-trace code waarmee we de bestellingen kunnen volgen. Bij brievenbuspost hebben wij deze optie niet en hierdoor kunnen zoekgeraakte bestellingen niet meer worden getraceerd. Negatieve ervaringen uit het verleden hebben ons hiertoe doen overgaan.
Als tegemoetkoming betaalt KleineSchatten.nl 
een deel van de werkelijke verzendkosten incl btw bij pakketpost tot 10 kg binnen Nederland. 

Kan ik bestelling ook bij jullie komen afhalen?
Ja, dit is mogelijk. Bij het afronden van je bestelling kun je kiezen voor de verzendoptie 'zelf afhalen' en betaaloptie 'contant bij afhalen'. Wij nemen dan contact met je op om een dag/tijd af te spreken om je bestelling te komen ophalen (in Alkmaar).

Wanneer worden bestellingen verzonden?
Bestellingen worden 24 uur na ontvangst van betaling verzonden (zondag uitgezonderd).
Mocht het door omstandigheden niet lukken op tijd te verzenden, dan wordt de klant daarvan op de hoogte gebracht.
N.B. - Dit geldt alleen voor de artikelen die wij op voorraad hebben, dus niet voor de artikelen waarbij staat aangegeven dat er een langere levertijd voor is.

Bij sommige artikelen staat dat er een langere levertijd is. Hoe lang duurt dit?
Niet alle producten zijn bij ons op voorraad, maar worden óf rechtstreeks aan jou geleverd door de leverancier, óf worden door de leverancier op afroep aan ons toegestuurd. Hierdoor kan de levertijd langer duren. Bij elk product staat aangegeven hoe lang de levertijd kan zijn.

Ik wil mijn bestelling naar een ander adres laten versturen. Kan dat?
Ja, dat is mogelijk. Bij het afronden van je bestelling kun je het leveradres wijzigen. De bestelling wordt dan naar het door jou opgegeven adres verzonden, bijvoorbeeld een jarige of op je werkadres.

Ik wil voor ons bedrijf producten bestellen, kan dat ook?
Wij leveren al onze producten ook aan bedrijven. Voor grotere aantallen of grotere bedragen kun je van tevoren altijd contact met ons opnemen. Wij werken met (gedeeltelijke) vooruitbetaling. Voor meer informatie verwijzen we je naar onze homepage, onder bedrijven.

Ik wil meer aantallen van een artikel bestellen, maar jullie hebben niet voldoende op voorraad. Wat nu?
Je kunt hiervoor contact met ons opnemen. Wij kunnen dan bij de groothandel voor je navragen hoe lang het duurt voor je het gewenste aantal in bezit kunt hebben.

Waarom staat er bij de producten met een langere levertijd toch dat jullie deze op voorraad hebben?
Ons systeem is zo ingericht dat wanneer een product op nul artikelen in voorraad staat, dit product uit de webwinkel verdwijnt en je deze niet meer kunt zien. Dit is natuurlijk niet wenselijk voor de producten die wij op afroep bij de leverancier bestellen. Wij zetten deze producten dan ook standaard op 10 in voorraad, zodat je deze toch kunt bestellen.

Waarom kan ik de producten van KidKraft niet onder rembours betalen?
De producten van KidKraft hebben wij niet op voorraad, maar worden door KidKraft zelf rechtstreeks aan jou toegezonden. Hierdoor is het niet mogelijk om onder rembours te betalen, omdat het betaalde bedrag naar de afzender van het pakket gaat en niet naar het bedrijf waar je de bestelling hebt geplaatst.
 
Bij de KidKraft producten staat vermeld dat het van 'composiethout' is gemaakt. Wat is dat?
Composiethout is samengesteld uit een combinatie van houtvezels en kunststof. Het materiaal is duurzaam, eenvoudig te onderhouden en geeft anders dan bij hardhout slechts een geringe kleursverandering door UV-straling.
Tevens brengt het, in tegenstelling tot bij h out dat een levend product is, weinig onderhoud met zich mee.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Nee, je hoeft niet per se een account aan te maken om te kunnen bestellen bij KleineSchatten.nl. Een account aanmaken heeft echter wel enkele voordelen. Je kunt met een account je bestelgeschiedenis inzien. Tevens hoef je bij een eventueel volgende bestelling niet opnieuw je persoonlijke gegevens in te vullen.

Welke betaalmogelijkheden hanteren jullie?
Je kunt bij KleineSchatten.nl veilig, snel en makkelijk betalen op een van de volgende manieren :
  • Via IDeal
  • Via een bankoverschrijving
  • Contant bij afhalen
  • Via een cadeaubon van KleineSchatten.nl
  • Onder rembours ( niet mogelijk bij KidKraft producten producten)

Winkelwagen

cart_empty Winkelwagen is leeg
Toon winkelwagen
Kassa
Verlanglijst
Bestelhistorie



Tekenwedstrijd

tekenwedstrijd

Nieuws


Uw e-mail adres
Inschrijven  


Powered by Webcreatives
Copyright © 2008-2017 KleineSchatten.nl